*shock horror*

Hej! Jag lever! Och är helt, totalt slut. Alltså, HELT. Typ, i alla fall.
 
Det här kommer inte bli särskilt sammanhängande. Jag började skriva mest för att jag inte hade någonting att göra, och därför skrev "jag fryser" i adressfältet på firefox. Och så tänkte jag på hur meningslöst det är att skriva saker som bara jag läser, liksom. Och sen... här. Ja.
 
Jag fryser alltså. Det är dels för att det är kallt i lägenheten (det är det alltid), dels för att jag var i bassängen hela förmiddagen och sen cyklade hem i ganska kallt väder, dels för att jag inte har sovit i närheten av tillräckligt mycket och dels för att det finns någon sorts förkylning på lager i min kropp. Jag borde duscha för att lösa problemet, och så jag hinner torka ordentligt innan jag ska ut ur huset nästa gång. Och så det slutar klia. Eller så borde jag dricka mer kaffe, för att det är gott och varmt.

Jag borde också plugga, diska och försöka få tag på tågbiljetter hem över påsk. Och här, i inlägget hittills, har vi alltså orsaken till att jag inte bloggar längre: Inget intresse av att prata om riktiga/viktiga saker med ingen alls, så jag får dels aldrig för mig att jag borde skriva någonting och dels känns det så meningslöst nu när jag faktiskt sitter här.
 
Vi får se, jag kanske skriver ett till meningslöst inlägg någon gång.

Kommentarer
Postat av: BS

jo skriv till mig <3

2013-03-29 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0