Hej hopp, nytt blogginlägg

Var nära att säga "Inget direkt att säga", men det vore nog lite av en lögn. Typ.
Vet inte vad jag ska säga, snarare. Har en två maskiner tvätt som går ute i tvättstugan, när de torkat ska jag dra tillbaka till Hampus. Typ... min pojkvän. Mhm. Helt sjukt.

Vad hände där, liksom? Jag fattar fortfarande inte. Och kanske är det mest skumt att det typ var ett problem som behövde lösas när vi kom på att vi hade åtaganden på olika håll ikväll, och kanske inte skulle kunna sova på samma ställe. Efter att ha umgåtts nästan, nästan oavbrutet sen förra fredagen. Det har varit alldeles för lätt att bara... anpassa sig till varandra.
Men, ja. Bra känns det i alla fall. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0