Skåne

Tillbaka i Skåne! Vad hände med min blogglusta, kanske ni undrar? Jag har ingen aning, jag kanske kom över den lite väl snabbt... men ja, nu är jag här i alla fall. Har haft fyra helt fantastiska veckor, och kjan konstatera att hemma verkligen är hemma. Fortfarande. Och att den här känslan jag-vill-flytta har kommit över mig igen, för första gången på flera år. Det är faktiskt förvånande likt den här känslan av att vilja flytta hemifrån som jag upplevde så intensivt där i några år... men den här gången vill jag inte flytta hemifrån på det sättet, det har jag ju liksom redan gjort. Jag vill väl snarare flytta till eget. Och närmare Lund. Jag klarade av att pendla till gymnasiet i tre år, men efter tre månader här så känner jag bara att jag inte orkar längre... Tja. Sånt är väl livet. Jag får försöka prioritera bort lite saker till våren, hur som helst. Försöka festa lite mindre, sova lite mer, tror jag skulle behöva det. Tre (fyra?) förkylningar på en termin är mycket, mycket fler än jag är van vid. Så det är ju bara att ta tag i det.
Nu, åter till ett mindre "oooh, här är mitt liv!"-inlägg, rentav en lista!

Saker man skulle kunna ägna sig åt medan man väntar på att en internetsida ska ladda med segt internet:
-Ta en promenad i rummet, sträcka lite på sig
-Sy
-Äta frukt
-Andas, ta det lugnt
-Plocka undan
-Bädda sängen
-Skriva inköpslista
-Spela röj
-Planera blogginlägg

Saker man oftast ägnar sig åt medan man väntar på att en internetsida ska ladda:
-Irritera sig
-Klicka en gång till på länken
-Öppna en annan sida "så länge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0