Flytta

Dags att flytta igen. Till Lund, på riktigt, den här gången. Inte lika långt som senare, men antagligen kommer jag att stanna där längre. En etta, hyresrätt, afb, blabla.
Huvudsaken är att jag kommer få bo ensam, på riktigt. Ingen att ta hänsyn till alls. Och jag kommer ha alla mina grejer här nere, så fler än två skedar och inte behöva diska varannan dag och definitivt inte behöva diska i ett handfat.
Och så kommer jag kunna sätta mig på cykeln och cykla till skolan när jag vill, och kunna sätta mig på cykeln och cykla hem från skolan när jag vill. Bara, sådär. Kunna ta sig hem fast klockan har passerat tio.
Det känns bra.

Nu är det bara att vänta på att afb skriver på kontraktet också.

Om ett tag får jag ner Flinta också, älsklingen. Gulletuss. På ett sätt är detvälbra för henne också att hon inte kommer ner nu på en gång, mitt schema den här läsperioden blir ju inte direkt bättre bara för att jag bor på ett annat ställe, så jag hade inte kunnat vara hemma med henne ändå. Så mycket. Men det ska kännas bra att få ner henne, och jag har en uteplats också, så vi kommer kunna hänga där så fort vädret blir lite bättre.

Kommentarer
Postat av: karin bs

"vi kommer kunna hänga där"

näääääeeeeee ååååååh vad söt du är, gör min dag, hjärta

2012-01-29 @ 21:55:19
Postat av: Hanna

Men... vi kommer ju göra det? <3

2012-01-29 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0