Jättelänge sen

jag skrev. Vet jag eftersom det inte fanns någonting alls under "Senaste händelser".
Jag har en egen lägenhet nu! Den är... mysig. Ja. Mysig är nog rätta ordet. Väldigt liten, men... ombonad, antar jag. Kan väl vara delvis för att jag inte har någon vettig lampa, så det är lite mysigt halvmörkt sådär, och istället har runt (jag blir nästan lite stolt över mig själv nu, var nära att försöka använda programmeringskommando för att radera saker) trehundra prydnadssaker som liksom... är mina. Jag tror till och med att jag nästan hittat ett hem för allting också, det känns bra. Sandra ligger högst upp på en av bokhyllorna med en grön hatt, alla mina åsnor har fått en nästan helt egen hylla i en av bokhyllorna, och jag har ändå lite, lite plats kvar för fler böcker! Åtminstone så länge Sanningens Svärd stannar i Stockholm.
Det är fortfarande ganska tomt i skafferierna, men gud, jag har bott här i tre dagar nu. Och pluggat på heltid, så jag tycker det är tillräckligt att jag lyckats göra det hela beboeligt och trivsamt. Saknas bara en katt. Så fort jag har lite bättre schema så...
Flinta. Hur jag ska få plats med en kattlåda är en gåta.

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara att säga till när du vill ha tillbaks dina 21 böcker :P

2012-02-09 @ 15:18:07
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Hanna

Eh, alltså... Ni kan ju ta med dem när ni kommer ner, har faktiskt ingen brådska just nu :P

2012-02-09 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0