Wooo!

Efter att ha fyllebloggat (som i jag skrev första paragrafen till det översta inlägget på fsek.blogg.se (om det inte kommer fler) och håller fortfarande på att ramla av stolen) så kände jag att jag borde göra det "på hemmaplan" också. Vi ska inte ens prata om hur många gånger jag kollat igenom det här. Wooo! :D

(så här: jag har fått i uppdrag att rapportera om vad f-sektioonen (i alla fall delar av den.. .ellar snarare, olika delar beroende på vilken tid i nolleperioden det är) har för sig, så av någon anledning drog någon tag i mig och sa att vi skulle fylleblogga. Och jag sa Okej. Och sen kände jaga att jag borde fylleblogga i mijun blogg också. ("mijun" behåller jag som exempel på hur jag stavar egentligen så här dags))

Och efter en snabbkoll verkar jag ha lika många högerparenteser som vänsterparenteser! Grymt!
Hejdå världen, och hej mamma och pappa. Jag lovar att jag ska sova, sen någon gång.

Kommentarer
Postat av: karin

dumpall, jag saknar dig :'(

2011-09-06 @ 11:27:54
Postat av: Hanna

Saknar dig med <3 <3 Men vi hörs snart?

2011-09-06 @ 22:51:16
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0