Första tentaveckan

är nu över. Jepp. Jag tror det gick bra på den sista tentan också, även om det egentligen är svårt att avgöra när du inte får någon omedelbar respons, som jag fick på nanomuntan. Men ja, det kändes bra i alla fall, så jag tänker helt enkelt tro att det gick så bra också.
Idag är jag trött. Nästan lika trött som jag förtjänar... jag har sovit knappt en timme sen jag gick upp igår (vilket i och för sig var nästan vid tolv), men jag har faktiskt lyckats få en del fysik gjort. Tror nästan att jag kan vara i fas till när jag kommer hem, kanske. Det blir jobbigare med matten, men de böckerna har jag faktiskt inte riktigt än. Inte mitt fel. Typ.
Nanon... nanoprojektet borde jag helt klart ta tag i. Men ja, jag vet inte hur mycket det är på det... jag ska läsa några artiklar. Om jag minns rätt.
Skolarbete. Oerhört intressant för alla andra, eller hur? Men ja, alternativet är att säga att det är lika kul att festa med AK som det har varit alla andra gånger jag provat på det, till och med om man inte har råd at dricka så mycket. Eller att berätta att tåget jag tänkte ta hem vid åtta imorse var 45 minuter sent, så jag var tvungen att stå på perrongen och frysa i en timme. Och hur lång tid det tog att bli varm efter det. Men nu börjar det likna något!

Och på onsdag åker jag hem-hem. På riktigt. Det är... på onsdag. I över-övermorgon. Gaaaalet. På ett bra sätt. Ungefär som om jag sitter och skuttar inombords just nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli skönt att se dig igen <3 <3

2011-10-23 @ 17:48:19
Postat av: Hanna

Dig med! <3

2011-10-23 @ 17:49:17
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/
Postat av: Hanna

ER med, faktiskt... :)

2011-10-23 @ 17:49:56
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0