Linda

Grattis, systerkär!

Jag måste ha varit fem eller någonting sånt, och du och Jessica lekte med lego inne på ditt rum, det som är mammas och pappas rum nu. Ni tyckte jag var lite irriterande, för att jag skrattade så mycket, så ni fick mig att springa ut varje gång jag skulle skratta. Vilket var typ hela tiden. Jag hade jätteroligt :)

Smulan hade sin valpkull, den första tror jag. Vi var ensamma hemma, valparna var jättesmå fortfarande. En av dem, jag antar att det var Håde, ingen annan av dem var så stor, välte ut vattenskålen över deras tidningar. Du höll i dem på en handduk medan jag bytte tidningar, för du var förkyld så du borde inte hålla på med dem alls men särskilt inte där de skulle vara hela tiden. När vi var klara sa du "Så! Har man räddat livet på valpar då!"

En gång, innan Natalie var född, så lade du min hand på din mage när hon hade hicka. Jag kunde inte sluta le, då heller.

Syster :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek

2011-11-18 @ 20:16:43
URL: http://fam-autio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0