Blogg

Mer blogg! Senast jag pratade med läskiga Karin (haha, jättelänge sen jag tänkte på det smeknamnet!) sa hon att jag kanske borde blogga oftare, så att jag inte verkar så trött hela tiden. Eller något liknande. Minns inte, var sjuuuukt trött vid tillfället. Att jag var sjukt trött är nu bekräftat i och med att jag sov förbi klockan imorse, vilket jag bara gör när jag är så sjukt trött. Faktiskt.

Men nu är det rätt bra! Lite ont i ryggen, jättestor väska att släpa på i några dagar, men annars så. Känner mig... stabil. Om man jämför med stressvågen igår. Har förberett presentationen vi ska hålla imorgon, packat klart väskan, insett att jag inte kommer komma ikapp med skolarbetet den här helgen heller samt att det inte är någonting som säger att jag inte blir klar med labrapporten åtminstone. Det funkar.

Ser verkligen fram emot att åka hem i helgen. Lite synd att jag missar F1 Röj, men jag tror jag kommer ha rätt kul ändå, ärligt talat. Fullt upp, men bara roligheter. Ja.

Fast det är lite tråkigt att blogga... Egentligen, liksom. Känner att det ska ha hänt något nytt som är värt att prata om. Vilket det inte har.

Kommentarer
Postat av: läskiga karin? :(

?!?!?!!??!!?!?!?!!?

2011-11-26 @ 10:30:04
Postat av: Hanna

Karin BU... ;)

2011-11-27 @ 17:18:20
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0