Heena

Heena fyller år idag! Ja. Om någon undrar kan jag berätta att jag sitter och ger henne en ordentlig mental kram just nu, hoppas bara att hon märker den... för bloggar läser hon inte i alla fall.

Jag känner att jag gärna vill få igång den här bloggen till när jag flyttar till Lund, men det känns som om det är lite svårt att tro på att det kommer funka. Fast ja, kanske går det. Det är värt ett försök i alla fall.

Så, igår var vi och tittade på Cervello igen, Tony har klippt håret och blev helt plötsligt läskigt het. Han har alltid varit söt, men nu... Oj, bara. Om någon är nyfiken, tänkte jag.
Olle har jag gett upp om. Jag förstår att det stora antalet bloggläsare som inte känner mig börjar undra vad jag pratar om, men det är helt enkelt inte konstigare än att snickaren från norrland som ser ut som Federer inte verkar klara av att bryta lite vardagsmönster och träffa mig, så... skitsamma. Särskilt med tanke på att jag sticker till storbritannien i två och en halv vecka om några dagar, och sen kommer hinna vara hemma en vecka eller två innan jag på något sätt ska ha boende i Lund, typ. Den tiden kommer det vara prioriterat att träffa alla människor som jag faktiskt älskar på riktigt, familj, vänner... inte någon typ som jag träffat tre gånger.

Det enda som känns bra med hösten just nu är själva programmet... och på ett sätt är det väl skönt att verkligen se fram emot skolan åtminstone.

Kommentarer
Postat av: BS

storbloggaren är tillbaka!



olle är bajs <3



2011-07-04 @ 21:06:20
URL: http://thatsbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0