Det här med att uppdatera ofta...

Jag tror att det handlar om att få in vanan. Att när man sitter vid datorn och gör "Den vanliga rundan" och kollar det man brukar kolla kanske det är lika bra att skriva ihop ett inlägg. Lite lagom tråkigt och ointressant, visst, men åtminstone något. Annars blir det väl aldrig av alls, och det är väl värre åtminstone på något plan.

Så, jag älskar tunnan. Eller, ja, älskar och älskar, men jag tycker väldigt mycket om. Det kändes som att komma hem igen en gång extra. Dörrvakten såg efter oss när vi gick förbi första gången (mot bankomaten), bartendrarna gissade vad vi ville beställa... Vi var välkomna, helt enkelt. Och när jag bad om flädersaft med gin var reaktionen "Ptja, varför inte?" och några ögonblick senare "Det låter ju fan gott ju!" Det enda mer man kan begära är stammispriser...

Mer då... jag har beställt en ny dator! Det är nytt. Jag har ingen aning om den är bra, men om den inte är det så kommer jag aldrig någonsin att ens försöka skaffa en bra dator igen. Shit vad jag har jämfört processorer och grafikminne och RAM-minne... bleh. Och tafsat på tangentbord. Om det inte ger resultat... tja, då kommer jag aldrig att försöka igen, som sagt.

Och imorgon får jag träffa Kaaarin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0