Förkylning

Det är fantastiskt att det ska vara så sjukt lätt att dra på sig en fånig förkylning. Igen.

Shit vad det snöar...

Jaja, hur som helst: Helt fantastiskt. Och jättetråkigt. Det är i och för sig därför jag inte står utomhus och spelar med AK just nu, vilket kan vara rätt positivt om det snöar hälften så mycket i Malmö som det snöar här... Och ja, hade jag inte varit förkyld innan hade jag väl blivit det då. Och nu har jag ju massor av tid att skriva klart labrapporten. Och dricka kaffe, iofs. Kaffe är bra.

Inget vettigt att säga, fantastiskt. Om en vecka idag åker jag hem-hem i en månad över jul. Har en stark känsla av att det kommer vara underbart i en vecka, rätt tufft i en vecka och sen typ som vanligt i två veckor. Ja.
Och Flinta får jag hälsa hur mycket jag vill på! Det är ju det bästa, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0