Sista pizzan från Lindas?

Ganska god. Till skillnad från gin gjord på essens, prova inte.
Det är svårt att skriva ett vettigt inlägg som är lite intressant för andra att läsa när jag bara tänker på mig själv, känner jag. Och det enda jag tänker på är att jag ska ändra lite i min bostadsansökan igen, att jag ska fixa den där adressändringen, att det där faktiskt antagligen var den sista pizzan jag åt på Lindas, att jag kanske har mer att packa än jag tror... Att jag nog bara hinner träffa Helena en enda gång till innan jag flyttar, och kanske inte igen efter det förrän i oktober... och att mina flesta möten med andra viktiga personer kommer att kunna räknas på den ena handen. Och att jag ska lämna Flinta. Flintabebis. Hur ska det gå för henne? Hon är ju inte så mycket för andra människor... och om jag inte får en vettig lägenhet på länge, tänk om hon inte tycker om mig igen?

Och stäng av.

Det jag borde göra är ändå att dricka vin och läsa lite JMG Le Clézio. Känna mig lite fransk inför tentan imorgon.

Kommentarer
Postat av: karin

dricka vin iaf!

2011-08-13 @ 14:12:52
Postat av: Hanna

Japp! Jag läste faktiskt inte mer den kvällen, tror jag.

2011-08-14 @ 14:49:17
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0