Inför Lund

Ja, inför Lund... Boendet är ju fixat nu i alla fall. Fast allt annat är ju kvar, känns det som. Jag sov helt värdelöst inatt, säkert på grund av stress. För mycket-för mycket-för mycket... ja.
Eller så.
Men det kommer kanske inte bli skrivet så mycket här, trots mina ganska goda intentioner. Dessutom verkar min Adblock tycka att allt som finns på startsidan på blogg.se är reklam och därför ska kastas till vargarna. Typ. Men det gick ju att lösa, så ingen ursäkt i framtiden!

I mappen "Övrigt" kan tilläggas att jag nu har lugg igen, för första gången på, jag vet inte, 7 år kanske? Börjar redan vänja mig. Vet inte hur det gick till riktigt, heller. Mamma sa att det var fint, och helt plötsligt ville min frisör jättegärna klippa lugg på mig, så... visst! Kan inte riktigt klaga heller, jag är rätt nöjd och det var roligt med lite förändring nu när jag aldrig fick mitt lila hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0