Ooch där var min rubrikfantasi slut

Idag undrar jag:
1. Varför är manskläder så mycket bättre för mig? Dumma långa armar och typ... funktionella vader. Och axlar. Bleh.
2. Varför finns de roligaste utbildningarna i Lund!?!? Det är jättelångt bort ju. När jag äntligen kommit fram till att det är värt att stanna i Stockholm... Bah. Och om jag nu faktiskt bestämmer mig för att jag vill forska, hur länge blir jag borta då?
3. Varför måste alla långsamma människor i simgruppen simma på min bana och stanna efter varje längd för att kolla på passet eftersom de glömt vad de ska simma? Och varför kan de inte bara flytta på sig? Jag tror jag simmade in dem ungefär 33 gånger under insimmet, bara när jag försökte vända. Usch.

Med det sagt, jag är glad idag. I stort sett allt har gått bra, utom insimmet. Livet är rätt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0