10-10-10

Day of 42, om man ska tro Facebook-eventet, vilket man gör. Eftersom det är skrivet på internet måste det vara sant!

Grattis, och då särskilt till er som faktiskt läst boken, och ännu mer till de som läst alla böcker.

Till vänster om mig finns det en rad av fönster. Bortom fönstren, genom gardinerna och ut mot världen, kan jag se delar av en solnedgång, en tidig solnedgång. Den del av solnedgången som jag kan se skyms till stor del av skog, av grå-gröna tallar och brandgula björkar. Ovanför dem är himlen blå som den bara blir på hösten och de enstaka molnen lyser i nyanser mellan rosa, guld och vitt. Det är höst.

Jag simmade ryggsim med småttingarna idag. De verkade förstå vad jag ville visa.
Så skönt att ha en roll att bara kliva in i när man behöver fly ett tag.

Broken Beat & Scarred - Metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0