Vintern

är borta, i stort sett.  Det regnade hela dagen igår, så där så man blir kall och blöt bara genom att titta ut genom fönstret.

De närmaste veckorna har jag fullt upp, fläckvis. Det vill säga att jag har saker att göra bara när man vill vara fri och kunna göra vad man vill. Helger, kvällar, sånt. Bleh. Inte ens värt att klaga på, det är som det är.

Och imorgon ska jag på konsert! Eller, snarare, minifestival, men det är bara två band jag egentligen verkligen vill se. Papa Roach och Disturbed. Ska bli så kul, älskar att se riktigt bra band... Och Disturbed är underbara live.

Och på torsdag är det Stone Sour! Och Hellyeah som förband, vilket är positivt med tanke på att jag lyckades missa dem när de var på Metaltown i somras.
Kan inte riktigt klaga på de närmaste dagarna, oavsett hur mycket jag försöker. Det är inte som om jag inte klarar mig utan sömn och mat de några dagar ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0