Tankar under dammandet av en bokhylla

Till och med min miniräknare är dammig... vad har hänt med mitt liv?

Haha, vodkaflaskorna är det enda som inte är dammigt... och ölglaset.

Nämen! Har jag en sån här!

Hallå, ska det inte vara fler böcker i den här serien..? Aaah, det var de jag flyttade på för att komma åt att damma.

Snälla bok, inte gå sönder snälla-snälla-snälla... Vad gott du luktar, förresten!

Undrar hur mycket mer jag kan damma innan vattnet blir så smutsigt att det blir smutsigare istället för renare?

Om jag gör det här riktigt ordenligt nu kanske jag inte behöver göra om det förrän det är flyttstädning...

Edit: Vad gör mattludd på den tredje hyllan?

Kommentarer
Postat av: Linda

Mattludd på tredje hyllan.. Det får du fråga din katt om ;-)

2010-12-02 @ 21:44:02
URL: http://famlan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mjo, hon lär vara inblandad...

2010-12-02 @ 21:46:22
Postat av: BS

ursäkta, men haha, du pratar med böcker! kanske bättre än att prata med sig själv egentligen, men ändå, HAHA

hallå, vad hände med våran dejt? jag är ledig imorgon... :) ska bara hinna fixa lite historia-shit och en skype-thing med projektgruppen.

2010-12-05 @ 22:56:27
Postat av: Hanna

Jag pratar med mig själv också, rent tekniskt... fast böckerna luktar nog bättre än jag gör ;)

2010-12-07 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0