Bloggdöden återvänder

Japp, det verkar så. Väldigt länge sen jag uppdaterade, och det är så slutet brukar komma. Bara så ni vet, om ni inte gissat det redan, liksom.

Julstress, någon? Det finns en del... eller, ja, egentligen bara den här veckan. Dagarna innan torsdag, när skolan tar slut. Är en hel del som måste hända innan dess... jaja. Får se hur det går. Särskilt med tanke på att jag inte läst böckerna.
Jobbade hela natten till idag. Det var helt okej, faktiskt, antagligen för att man kunde prata med folk. Det var riktigt skönt. Och jag verkar ha galet mycket lättare för det när det är mitt i natten. Märkligt det där.

Julkonsert igår, också. Jag börjar nog bli en av de där som fixar... Inte så att jag planerar någonting eller hjälper till med sånt, men som springer som en skållad råtta och fixar saker som de andra behöver hjälp med. Eller om det bara är önsketänkande, för det vore rätt härligt att vara en sån. Jag vet inte. Hur som, julkonserten gick helt okej. Det var inte lika bra som förra året, men om vi ska jämföra med till exempel Tiokampen-spelningen... ja. I alla fall.

Tråkigt inlägg, både att skriva och läsa. Tror jag, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0