Annandag jul

Och jag har tråkigt, överraskande nog. Det brukar aldrig hända någonting just den här dagen, så varför skulle i år vara annorlunda? Jag kan inte gärna avsäga mig ansvaret för att det är en tråkig dag heller, jag har liksom inte gjort något åt det. Jag har visserligen tagit mig upp ur sängen, men jag är väldigt ofräsch och har inte ens lyckats borsta tänderna än. Inte helt okej.

Kvart över två. Dagen är långt ifrån slut än... Spela Spore kanske? Nä. Tror inte det.
Tror faktiskt att jag måste duscha innan jag kan intressera mig för något mer krävande (och mer intressant) än någon halvbra, meningslös online-serie. Inte ens en den tjocka, ryska boken bland tjocka, ryska böcker lyckas ju hålla mitt intresse.

Käramor råkade trampa på Flintas tass i morse (runt tolv, inte "imorse" egentligen, jag vet), och hon har haltat lite grann sen dess... när hon har rört på sig. Vilket inte är så mycket, hon verkar ha anammat min dygnsrytm lite grann.

Jag kommer bli världens hönsmamma när jag blir stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0