29/12-2010

Snart 2011.
Shit. 2011. Undrar hur länge jag kommer reagera så? 2011... Tjugo år. Galet.

Jag har hur som helst tråkigt. Väldigt tråkigt. Just för tillfället känner jag dock inte för att kasta datorn genom en vägg, så jag antar att det skulle kunna vara värre. Jag skulle vilja... jag vet inte. Umgås med någon kanske. Slippa vara ensam. Klockan är å andra sidan två på natten, inte direkt normal umgängestid. Fast det är nog ganska normal vakentid för mig... egentligen. Vill inte sova så här dags, om jag får välja.
Jag skulle kunna läsa, Krig och Fred. De tjocka, ryska böckernas stereotyp. Problemet är egentligen bara att den är tjock, faktiskt. Det är mycket tröttande för mina händer att bära den, särskilt med tanke på att jag håller den så knäppt för att inte bryta ryggen på den. Hopplöst. Den verkar vara väldigt mysig, dock, så den kommer ta slut så småningom. Någon gång ska jag skriva en kärleksfull text om de tjocka, ryska böckerna i mitt liv, ge dem betyg och så vidare.
Kanske skulle lägga in de nya skivorna på min mp3 med den trasiga displayen?
Vad ska jag ha på mig imorgon?
Vad är det som gnisslar när Flinta tvättar sig? (hon haltar inte längre, förresten) Fåtöljen hon ligger i?
Kanske skulle sova?

Nästa gång får det nog handla om de tjocka, ryska böckerna. De är mer intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0