-

Okej, det förra inlägget sög. Innehöll till och med kryptiska hänvisningar till saker jag inte vill prata om! Shit, jag är så skicklig!

Nytt försök:
Det var en gång två tomater som skulle gå övre vägen. Den ena hette Felix och den andra hette Urban (och nu kom internskämtet, snälla, läs aldrig den här bloggen igen)

*slår mig själv i huvudet*

Nytt försök, tagning två:
Jag älskar dina bröst
De ger mig tröst
De är så fina

De lindrar min pina
En kudde så skön
Silikon på mön


Svenskauppgifter FTL.

Hm.

Jag var på väg att fortsätta sträva efter att förvirra folk med det här inlägget, men så var det Någon som sa "Lägg ner det då. För tillfället." (i blå Georgia). Så... vi hörs någon gång!

PS. Det är alltid rätt tillfälle att ta emot goda råd.

PPS. Vem f*n är Anna Anka?

Kommentarer
Postat av: DL

Haha, två inlägg på förvånande kort tid. Förbättring! :D



Jag hejar på dig, Hanna, det vet du <3

2009-09-29 @ 18:21:28
Postat av: TSO

Elaka versionen: Anna Anka är ful och korkad, lite som en förvuxen fjortis.

Snälla versionen :.....*error*

2009-09-30 @ 21:53:51
URL: http://tomorrowisabetterday.blogg.se/
Postat av: Hanna

DL: Nu är det bara kvaliteten kvar! :P

TSO: ... okej. Jag trodde hon hette något annat, menmen^^ För jag menar, det kan väl inte finnas fler? Jorden snurrar ju fortfarande...

2009-10-01 @ 13:55:16
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0