-

Jajaja, jag skriver alldeles för sällan. Det räknade jag med, och det borde ni också ha gjort.

Roger Federer vann den där Wimbledon-titeln. Jag var nära att stryka med på kuppen, men han vann. Sen kändes det rätt bra, eller väldigt bra till och med.
Nu vill jag ha förändring. Tror jag. För ungefär 1-2 månader sen så var jag livrädd för att allt skulle ändras, allt som jag älskar ta slut. Det är inte långt kvar, troligen ungefär ett år. Men... ja. Jag tänker inte på det längre, men det är fortfarande något som skrämmer mig och som gör mig ledsen. Väldigt, väldigt ledsen.
Det jag vill förändra handlar inte om det. Det handlar om... mig själv, tror jag. Jag vet faktiskt inte, men jag vet att det är något som får mig att titta på mitt MSN-namn och känna NEJ. Det är något som ger mig impulser som att baka matbröd, laga mat själv... Shoppa kläder. Jag vill göra saker, och det är inte likt mig.
Jag vill flytta hemifrån. Inte bort från allt jag har här, i Stockholm, men ut från mina föräldrar. Och jag vill prova att inte bo här. Att inte bo i Stockholm, att inte kunna vara beroende av mina föräldrar. Jag vill veta hur och om jag klarar mig själv, men enda sättet att ta reda på det är att flytta, sticka iväg. Så jag kommer göra det, men inte än. Jag kommer hata mig själv för att jag gör det, jag kommer ligga och gråta istället för att sova bara för att jag saknar alla ett stort antal nätter, men jag tror jag har bestämt mig. För länge sedan.

Och så ska jag skaffa katt.

Kommentarer
Postat av: TSO

Extrasäng. just saying :)

2009-07-21 @ 23:00:09
URL: http://tomorrowisabetterday.blogg.se/
Postat av: DL

Jag kommer också att ligga och gråta och hata dig för att du gjorde så, men jag stöttar sig ändå, för.. Jag vet inte riktigt.. JAG blev ju en såndär rik person av att åka ill Frankrike i ett år, då borde ju DU bli det av att flytta till Umeå på obestämd framtid. Och jag vill att du ska bli det! För du är värd det.



Men jag kommer att hata dig..

2009-07-24 @ 09:15:12
Postat av: Hanna

ExtrasängAR, TSO :)

Och DL, vi kan hata mig tillsammans... ^^

2009-07-24 @ 22:56:58
URL: http://nagontingsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0